tisdag 27 augusti 2013

Dagens träning

Varnings för rent träningsinlägg ;)

Idag höll jag pass även om jag fortfarande inte är helt frisk ifrån min förkylning, men Sandra hjälpte mig och körde fyra låtar så hann jag andas lite extra! Längtar tills om ca en månad, då ska vi åka till Stockholm en hel helg på ett träningsconvent och köra järnet, och dessutom vara med på en filmning för ett nytt Bodycombatpass. Det är första gången dom inte filmar på Nya Zealand så det kommer bli en upplevelse för livet! Lovar att jag ska försöka blogga lite ifrån den helgen. Och förutom träning så ska vi såklart shoppa lite och bo på hotell, kommer bli en kul helg!

Men nu är hösten äntligen på gång, jag är taggad att komma in i alla rutiner och har börjat sätta upp nya mål kring min träning. Mål nr 1: jag ska jobba mycket med häcken. Oh yes, den ska bli ännu rundare, sitta ännu högre upp och bli snyggare helt enkelt ;) Benen kommer såklart oxå att hänga med på den resan eftersom dom oxå tränas ;) Mål nr 2: Axlarna. Tycker det är sjukt snyggt med muskulösa axlar! Tycker inte ni? Mål nr 3: Förbättra min teknik i både knäböj, marklyft och såklart bli bättre på chins, det är ett mål som jag ännu inte klarat av riktigt. Så det är det jag ska försöka lägga lite extra krut på!

Bjussar på ett par bilder ifrån ett träningspass i somras, snyggaste minen ever på bilden längst ner. Ber om ursäkt för den ;)
Sov gott, nu ska jag sova, för imorgon väntar sommarens SISTA jobbpass, på Torp! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar