torsdag 8 augusti 2013

Gott och blandat!

Ja detta inlägget kommer handla om lite allt möjligt, lite gott och blandat!
Känns som ja bara jobbar jämt och hinner knappt med livet och allt som hör sommaren till.. Men det är väl så antar jag, bara att härda ut.
Idag är det fredag! Vet ni vad det betyder? 
Att idag jobbar jag men imorgon är jag ledig, min lilla mini-semester tills lördag nästa vecka då jag ska jobba igen!
Jag ska starta min lilla mini-semester med min sambo som ska ta med mig på en överraskningsresa i 24h, min födelsedagspresent. Så nyfiken så de ska bli roligt! Bara vi två ensamma dessutom, det behöver vi <3 Inatt har han sovit i Norge och jag är sååå ovan att sova ensam, fy fan va jag sover dåligt. Saknar!

Egentligen skulle vi haft semester ihop till veckan, men efter lite omständigheter på hans jobb så måste han tyvärr jobba (så hiiiimla synd), förutom torsdag/fredag då vi har grejer för oss som måste göras tillsammans så då e han ledig iaf! ;) hihi.

Blivit ett extra pass med bodycombat den här veckan eftersom Sandra har semester på Kreta (inte alls avis) och även nästa vecka, jag har ju semester så de e klart jag ska jobba... hmm... nä men vad gör man inte för sina vänner ;) Inga problem!

Nu ska jag sula i mig det sista av kaffet innan jag ska dra till gymmet för veckans sista pass, sen två dagars vila! Lovely.

Snart börjar skolan, inte ens en månad kvar. Fasen va jag längtar nu, sista växeln och gasen i botten! Är taggad och längtar efter alla rutiner men framför allt att ta EXAMEN i januari!! Cräzy.

Nä, sula kaffe va det ja! Tjing!

 Bland det godaste jag vet till "kvällsmat", åt alltid det under mina barndomsår, limpa med leverpastej och gurka, och the till det. Mmmm! Ibland får man lyxa till det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar