tisdag 20 augusti 2013

Sjuker

Ja nu har jag gått och blivit sjuk (är nog min kära sambo som smittat mig). Sovit ruskigt dåligt inatt eftersom min näsa bara runnit men samtidigt varit tät. Märkligt de där.  Tät och rinnig på samma gång?!
I vilket fall som helst så känns de inte som sömnen blivit nåt vidare då ja vaknat stup i kvarten och jag kanske inte studsar till jobbet idag direkt.

Hade pass på gymmet igår efter jobbet trots att jag misstänkte att jag började bli sjuk, vilket ju inte var så smart. Men eftersom ja inte hunnit bli sjuk så kändes de inte som jag hade nåt val. Anyways, får väl kanske hoppa träningen ikväll bara för det.


På bilden ser ni en finfin lykta som vi fick i födelsedagspresent av ett par kompisar, löve it! Man kan nästan tro att den e från indiska men så är inte fallet ;)

Nä nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta det lite lugnt innan jag ska dra till jobbet.

Tjingtjong.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar