onsdag 4 september 2013

Lite tankar.

Sitter här hemma efter första dagen på praktiken och har allmänt dåligt samvete. Var så fruktansvärt trött (inte van med ljudnivån som finns på förskolan) när jag kom hem att jag somnade och sen var jag bara hungrig så jag orkade inte gå till gymmet. 
Nu kom samvetet ikapp mig. 
Samtidigt så har jag försökt lova mig själv att lyssna mer på min kropp och "tillåta" att jag vilar vissa dagar. Har därför bestämt mig för att ta igen dagens träning till helgen istället då jag förhoppningsvis är lite piggare ;) Nu känns det lite bättre iaf, lite ;)
Fick förresten höra på praktiken idag "Lina jag tror att du har fått mer muskler sen jag såg dig sist? Ser ut så på dina armar!" Och det var ju sannerligen en trevlig kommentar att få, även om jag just nu känner att formen är sisådär eftersom min karaktär har sviktat det senaste! Om man äter kasst går ju även träningen rätt kasst, tyvärr, vilket jag märker!

Apropå nåt helt annat så försöker jag fortfarande smälta att jag ska gifta mig, på sätt och vis har det gått in men samitdigt så känns det så otroligt overkligt eftersom det verkligen är en dröm som blir sann. Jag ska verkligen få bli hans fru! Så otroligt mycket kärlek i dom orden.
På bilderna ni ser nedanför så var jag fortfarande ovetande om att bara timmar senare skulle min älskling fria till mig och hela vårt liv förhållande förändrades och togs till nästa nivå. En nivå som jag knappt trodde var möjlig.

Så, har börjat lite med min bröllopsplanering, har skaffat mig ett block där jag kan skriva ner allt möjligt som jag kommer att tänka på eller vill lägga på minnet ;)
 
Men var tusan börjar man, i planeringen? Tips mottages ;)

Nu: Soffläge och vilokväll. Tjing!






 Här säger jag "Luke i am your father..."

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Star Wars-citat never gets old ;D

    Skitroligt med bröllopet och ringen var dunderdunderfin :)

    Puss å kram!

    SvaraRadera
  2. tråkigt att du inte bloggar:(
    /Clara

    SvaraRadera