tisdag 1 oktober 2013

Neggo-inlägg

Ja, nu kommer ett negativt inlägg, behöver bara skriva av mig lite. Känner mig i ett kaos just nu, känner knappt igen mig själv. Men det är kaos hemma = jag blir kaos. Sjukt stressad hela tiden. Massa saker jag måste ta tag i. Orkar inte. Orkar bara göra ingenting på kvällarna när ja borde ta tag i olika saker. Så tankspridd att ja glömmer av att ringa/smsa om någon hört av sig.. Träningen går skit, hinner inte hälften av det jag vill ens och de känns som mina muskler bara tynar bort.... :/ måste bli bättreed maten med. åhhhh.... Vill bara sova typ i ett år, och ignorera hur jag lever just nu. Hoppa framåt i tiden en månad, kanske två. Usch... Just nu är jag verkligen inte på topp.

Imorgon är min sista praktikdag på hela min utbildning, milstolpe. Känns bra med lite ledsamt oxå, precis nu när man verkligen lärt känna barnen som bäst så ska man sluta.

Nä nu ska jag göra lite te och kolla hollywood-fruar. Kanske orkar jag packa lite oxå. Om jag har tur.

Ha en bra kväll på er!

2 kommentarer:

  1. Förstår dig sååååå! När det är Kaos hemma mår jag skit! Säkert hur löjligt som helst enligt andra, men lika jobbigt ändå :-/
    Tänk såhär. Man får va stressad och känna att man inte räcker till. Man kan inte alltid vara på topp. Hur kul hade det varit? Då hade man aldrig uppskattat de bra stunderna...
    Lägenheten är snart packad, renoveringen klar, flytten gjord och du färdig förskolelärare :-) Fixar du, lätt! Försök tänka positivt. Men kom också ihåg att man får ha dippar.. Även du ;-)

    Styrkekramar!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det säkert, men de blir så himla tydligt just nu hur mkt de faktiskt påverkar mig i allt jag gör! Tack underbara du, för dina kloka ord! Ska försöka tänka på det när de e som värst ;) KRAM!!! <3

      Radera