söndag 12 oktober 2014

Byte av gym

Ja nu har jag tagit ett nytt kliv, den 1 september bytte jag ifrån Nordic Wellness till Stc training club. Varför? Jo jag har varit lite kluven till om jag vill fortsätta att instruera, det är en "hobby" som tar väldigt mycket tid och jag kände att jag ville ge den mera tid innan jag tar det beslutet genom att byta miljö för att fortsätta utveckla och pusha mig framåt i min instruktörsroll. Jag tycker ju självklart att det är jätteroligt, annars hade jag aldrig gjort det, och jag kommer nog aldrig ge upp bodycombat, men vi får se vad framtiden utvisat för mig helt enkelt. Men för nu njuter jag av bytet av nya lokaler, nytt folk och försöker ta in så mycket nytt och utvecklas som jag bara kan för att bli en bättre instruktör!
Det ligger så enormt mycket kunskap och engagemang bakom de instruktörerna som är framgångsrika och populära, glöm inte det.. Dom förtjänar all cred, och jag försöker att alltid berätta för dom som jag ser upp till att ja tycker det!

De va allt för nu ;)

1 kommentar:

  1. Roligt att se dig vara igång med bloggandet igen :) Och härligt att höra att det känns inspirerande med nytt gym ;) Härligt! Keep on fighting! <3 <3 <3

    SvaraRadera