tisdag 16 juni 2015

Snart vacay

Ja, onsdag idag. Bara idag och imorgon kvar att jobba innan jag har 6v semester! Det är verkligen helt galet, att jag ska få va ledig så länge!!! Första gången i mitt vuxna liv! Men vart är min resfeber? :) borde ha den nånstans, kanske kommer den i helgen... På söndag åker vi mot Landvetter och reser till andra sidan jorden.. Jag och mannen i mitt liv <3
Idag blir det en lååång dag på jobbet, men imorgon är det en kort dag, och sen ska jag pyssla om mig själv! Först klippa håret och sen göra fransförlängning.. Så härligt!

Trots att jag har en jävla förkylning och huvudvärk så mår jag såå bra just nu, så mycket underbara upplevelser ligger framför mig och jag är så lycklig med alla mina vänner och att jag har min man vid min sida.

Ibland måste man stanna upp, känna efter, och vara tacksam för det man har! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar