onsdag 6 januari 2016

Nytt år, nya utmaningar

Ja, för två dagar sen, slutade jag med socker. Tillsammans med två kollegor ska vi kämpa mot socker-djävulen ;) Jag har VERKLIGEN slarvat med kosten och träningen den sista tiden på året men nu måste jag skärpa mig! Mår inte bra av att titta på mig i spegeln när jag vet hur jag kan se ut om ja ger mig fan på det..... Den bilden i inlägget är några år gammal, alltså ja flippar lite när jag ser den. Tänk va jag slet för att få den kroppen!! Konstant hungrig, tränade jämt, men aldrig har jag känt mig så nöjd med min kropp som då. Typ alla kläder satt bra.

Iallafall, jag tänker inte offra så mycket som förr och de betyder att jag troligen inte kommer att nå dit jag en gång var. Men jag själv är min egen motivation, jag tänker anstränga mig för att må bättre i mitt eget skinn! Har ju två bröllop till våren där jag har en central roll och då vill jag känna mig fin. Så nytt år, nya utmaningar!

2016 nu kör vi!

2 kommentarer:

  1. Vi är grymma! Du är grym! Och även om du hade en riktigt snygg mage då ;-) Så är du sjukt snygg nu med! Både på in och utsidan ;-)

    SvaraRadera